close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תשמרו על חיפוי הבטון המוחלק לאורך זמן

מערכת שורשד חשוון, תשעה28/10/2014

בטון מוחלק הפך שכיח מאוד בשנים האחרונות ורבים בוחרים בו כחיפוי המושלם

תגיות:
בטון מוחלק הפך שכיח מאוד בשנים האחרונות ורבים בוחרים בו כחיפוי המושלם. אנו עדים לגידול משמעותי בהופעת הבטון בבתים פרטיים, דירות יוקרה, חללים ציבוריים כגון מסעדות, גלריות, ועוד. תודות לאיכויות וליתרונות, בהם אוחז הבטון המוחלק, מדובר על טרנד העתיד להישאר עמנו זמן רב. אם חשקה נפשכם בבטון מוחלק או שאתם הבעלים הגאים של רצפת בטון מוחלק, הרי שזהו בדיוק המאמר עבורכם. בשורות הבאות נציג בפניכם את הבטון המוחלק, את יתרונותיו וגם נעניק מספר טיפים חשובים.

בטון מוחלק
ראשית, הבה נכיר את הבטון המוחלק. בטון מוחלק הוא בעצם חיפוי בטון המורכב על גבי תשתית קיימת. עובי הבטון הוא בין 2 סנטימטר לבין 3 סנטימטר בלבד. את הבטון מתקינים כמקשה אחת ובמספר שלבים. ישנם מספר סוגי בטון מוחלק שכיחים, בין היתר: ריצוף בטון מוחלק ודקורטיבי,רצפת שמנת, רצפת בטון קלאסית מחולקת וחיפוי בטון אדריכלי (עבור סף בריכה למשל). יתרון עצום של הבטון המוחלק, טמון בעובדה שניתן לקבלו במגוון רחב של צבעים, טקסטורות מיוחדות ודוגמאות גרפיות שונות. כך, ניתן לשמור על הקו העיצובי הקיים או לייצר קו עיצובי רענן וחדש, ככל שעולה על הדמיון.

שומרים על חיפוי הבטון
מניעת ספיגה והכתמה – כבר בהתקנת רצפת הבטון, מתבצע איטום החומר במערכת ציפוי ייחודית המצליחה למנוע את ספיגתם של כתמים שונים, אותם ניתן לראות בבירור בכל רצפה או חיפוי אחר. מערכת הציפוי המיוחדת, בנויה סילר ואימפרגנציה, מונעת שחיקה, ספיגה והכתמה.
סף עמידות גבוהה – עמידות הבטון המוחלק מפני נזקי מזג האוויר, נזקי חום, נזקי תנועה ערה של אנשים, נזקי חומרי ניקוי ועוד, היא גבוהה מאוד. למעשה, חיפוי הבטון ידוע כעמיד לאורך השנים ובעזרת תחזוקה נכונה, יהיה ניתן לשמור על רצפת הבטון שנים ארוכות.
התקנה מקצועית – התקנת רצפת בטון מקצועית, כמו גם התקנת פרקטים מקצועית, מחייבת הסתייעות באנשי מקצוע מן השורה הראשונה. התקנת רצפת בטון מוחלק היא אינה משימה לחובבנים אלא אך ורק לאנשי מקצוע בעלי ניסיון. אם ברצונכם לשמור על הרצפה שלכם ואכן ליהנות מכל יתרונות רצפת הבטון, דאגו לפנות ולשכור את שרותיהם של המומחים בנושא.
פונקציונאליות בתחזוקה – ישנם לא מעט סוגי חיפויים שונים, עליהם יש לעמול רבות כדי לתחזקם נכונה. את רצפת הבטון, תודות לעובדה שהבטון מותקן כמקשה אחת ולא קיימים חריצים, ניתן לתחזק באופן קל ופשוט, המבטיח שמירה על הרצפה לאורך שנים רבות.
חללים רטובים – יתרון חשוב מאוד של הבטון המוחלק הוא העובדה כי הוא מתאים באופן כמעט מושלם לחללים רטובים. התאמה זו באה לידי ביטוי, הן בעמידות החומר והן בהיותו גורם חספוס המנוע החלקה. בכדי לוודא כי אכן רצפת הבטון שלכם תמשיך ותעמוד בתוך חללים רטובים, וודאו כי החומר אטום באותה מערכת ציפוי מיוחדת שהזכרנו לעיל.
לסיכום, אם בחרתם בבטון המוחלק כחיפוי לרצפה שלכם, הרי שבחרתם נכונה. מומחי סטודיו ארטן_בטונדה, עומדים לשרותכם בכל עת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה